Hieronder vind je het complete nieuwsarchief van Duikschool Nemo.

Clubnieuws Update 25-3-2020 - Activiteiten Duikclub Nemo omtrent Coronavirus

Publicatie door Pascal Wesolek op vrijdag 13 maart 2020 om 11:45
Update 25-3-2020:
Hoewel de maatregelen voor het sluiten van de sportgelegenheden officieel tot 6 april a.s. lopen, is de verwachting dat deze voorlopig ook nog verlengd zullen worden. Vooruitlopend op de zaken hebben we de activiteiten tenminste tot en met april geannuleerd.

Letop! Er hoeft tot nader bericht dan ook geen contributie meer betaald te worden.

Leden die dus automatische overboeking hebben ingesteld kunnen deze alvast uitzetten voor komende periode.
Helaas is de verwachting dat deze maatregelen nog zeker tot juni van kracht zullen zijn, zodra we meer informatie hebben over het al dan niet doorgaan van de geplande activiteiten laten we dit direct weten.

Update 15-3-2020:
Ondanks onze hoop dat meer maatregelen vanuit de overheid niet nodig bleken te zijn, heeft de overheid nu toch aanvullende maatregelen genomen. Hierdoor zijn o.a. scholen, horeca en sportclubs dicht tot en met 6 april. Zowel Zwembad D'r Pool en wij zijn daardoor genoodzaakt alle activiteiten t/m 6 april op te annuleren. Hopelijk zullen de maatregelen gedurende deze weken voldoende blijken en kunnen we op we op zaterdag 11 april de normale activiteiten weer oppakken. De lopende opleidingen zullen opnieuw ingepland worden.

Beste Leden,

Afgelopen dagen hebben we al meerdere vragen ontvangen over wat er gebeurt met de activiteiten en training omtrent het Coronavirus.
Als Duikclub volgen wij de richtlijnen van het RIVM en zien wij vooralsnog geen reden om de trainingen af te gelasten. (Tijdens onze training zullen wij immers met niet meer dan 100 personen aanwezig zijn). Zwembad D'r Pool blijft vooralsnog ook gewoon geopend (zie nieuwsbericht D'r Pool).

Wel willen wij jullie verzoeken rekening te houden met de richtlijnen van het RIVM.
  • Geen klachten? Gewoon lekker komen trainen wink
  • Kom in geval van lichte klachten (zoals hieronder beschreven) niet naar de training tot 24u nadat je de laatste klachten hebt ervaren
  • Was regelmatig je handen (ook als je in het zwembad bent geweest)
  • Schud geen handen
  • Hoest en niest aan de binnenkant van je elleboog
  • Doe geen oefeningen waarbij veel contact is (denk aan reddingsoefeningen, maar ook aan buddy-breathing, e.c.t.)

Zodra inzichten of omstandigheden veranderen laten wij dit z.s.m. weten.

Met vriendelijk duikgroet,
Laatst gewijzigd op woensdag 25 maart 2020 om 18:52 door Pascal Wesolek