Hieronder vind je het complete nieuwsarchief van Duikschool Nemo.

Clubnieuws Coronatoegangsbewijs per zaterdag 6-11-2021

Publicatie door Pascal Wesolek op donderdag 04 november 2021 om 18:29
Beste leden,

Vanaf zaterdag 06-11-2021 a.s. dient ook bij het zwembad het coronatoegangsbewijs (de QR-code) en een geldig identiteitsbewijs verplicht getoond te worden. Het controleren van de QR-code met een geldig identiteitsbewijs zal plaats vinden voor iedere bezoeker bij de centrale entree, receptie of eventuele andere ingangen zoals dat eerst alleen bij de horeca nodig was. Dit geldt voor de deelnemers en publiek en geldt voor iedereen vanaf 18 jaar en ouder. Als huurder van het zwembad moeten wij zelf de controle op het coronatoegangsbewijs uitvoeren. Voor de training kan je bij diverse personen de QR-code laten scannen.

Meer informatie over hoe je een qr-code kunt krijgen kan je vinden op de website: https://coronacheck.nl/nl/

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd op donderdag 04 november 2021 om 18:32 door Pascal Wesolek